موسسه بین المللی زمانیان
باشگاه مشتریان
05137660185
09155804202
جستجو
Close this search box.

معرفی کارت فرصت کاریابی

اصلاحات بیشتر از اوایل تابستان 2024

بزودی جویندگان کار در آلمان میتوانند جهت دریافت یک کارت فرصت یا کارت شانس یا گرین کارت آلمان برای اقامت در این کشور و جستجوی کار اقدام نمایند.
حداقل شرایط لازم جهت اقدام مدرک تحصیلی دانشگاهی یا مدرک حرفه ای حداقل دو ساله (در هر مورد که توسط دولت در کشور محل آموزش به رسمیت شناخته شده است)
علاوه بر این، دانش اولیه آلمانی (سطح A1 CEFR) یا انگلیسی (سطح B2 CEFR) مورد نیاز است.

در صورت برآورده شدن این شرایط، امتیازاتی برای معیارهایی مانند به رسمیت شناختن مدارک تحصیلی در آلمان، مهارت های زبانی، تجربه حرفه ای، سن، ارتباط با آلمان و پتانسیل شرکای همراه یا همسر تعلق می گیرد. متقاضیان برای دریافت کارت فرصت باید حداقل شش امتیاز کسب کنند.

کارت‌های فرصت حداکثر برای یک سال صادر می‌شوند، مشروط بر اینکه دارنده بتوانند در آن مدت خود را تامین کنند. این به دارنده این امکان را می دهد که در طول اقامت خود در آلمان حداکثر 20 ساعت در هفته کار آزمایشی انجام دهند یا به مشاغل ثانویه مشغول شوند. اگر متقاضی متعاقباً نتواند طبق قسمت 4 (بخش 18 تا 21 قانون اقامت [AufenthG]) اقامتگاه دیگری را برای اهداف شغلی به دست آورد، اما با این وجود پیشنهاد استخدام واجد شرایط داشته باشد، کارت فرصت را می توان برای دو سال دیگر تمدید کرد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *